راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی
نوشته شده توسط : دستگاه تصفیه آب خانگی

هفت گام طلایی در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی (قسمت اول)

 

در این مطلب می خواهیم راهنمایی مهم و کلی در مورد نحوه انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی به شما دوستان عزیز ارائه دهیم سوال اینجاست که چگونه یک دستگاه تصفیه آب خانگی  انتخاب کنیم که مناسب، با کیفیت و مطابق نیازمان باشد و به سوالات ذیل و دیگر سوالات مشابهی که پرسیده شده پاسخ دهیم سوالاتی از قبیل :

 

  ویژگی های بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

  قبل از خريد دستگاه تصفيه آب به چه ویژگی های باید توجه نمود

  نکات مهم در انتخاب دستگاه آب شیرین کن خانگی

  ویژگی های کلیدی در انتخاب یک دستگاه تصفیه آب خانگی

  استاندارد هایی که باید یک تصفیه آب خانگی دارا باشد

  بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی

 

انتخاب تصفیه آب خانگی  ( آب شیرین کن خانگی)

 

در نگاه اول انتخاب یک دستگاه تصفیه آب خانگی با توجه به برند ها و مارک های متفاوت و زیادی که در بازار موجود می باشد کار آسانی به نظر نمی آید اما با دانستن نکات و ویژگی های مهم و کلیدی در انتخاب یک دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید از بین این همه مدل های گوناگون، دستگاه مورد نظر و مناسب را انتخاب نمائید که علاوه بر مناسب بودن برای مصرف شما از کیفیت و استاندارد های بالایی نیز برخوردار باشد.

برای رسیدن به این نتیجه کافیست در زمان انتخاب به نکات اشاره شده در این مقاله توجه ویژه نمائید.

 

گام اول انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی بر اساس نیاز و زمینه مصرف

 

 

برای انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی ابتدا باید بدانیم قصد استفاده از دستگاه تصفیه آب برای چه منظوری است؟ مانند: جهت مصرف شرب، پخت و پز ... یا جهت استحمام  و یا دیگر مصارف .

 

دیگر اینکه آب مصرفی دارای چه ویژگی هایی می باشد آیا کلر، نیترات و نیتریت و سایر آلاینده های شیمیایی محلول در آب را دارا می باشد؟ آیا آلایندگی های محلول در آب به صورت سطحی بوده و آب مورد نظر فقط رنگ و طعم نامطبوعی را دارد؟

 

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از آلودگی های آب و اینکه ممکن است آب ها چه آلودگی هایی را دارا باشند مقالات مربوط  به آب پاک و سالم و نیز دیگر مقالات مرتبط مانند نیترات و نیتریت و مضرات کلر را مطالعه نموده که به شیوه های احتمالی  آلوده شدن آب و مضرات ناشی از این آلودگی ها اشاره شده است و کمک شایانی به شما در تصمیم گیری برای انتخاب درست دستگاه تصفیه آب خانگی می کند.

 

از آنجایی که پیش فرض ما برای نگارش این مقاله استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی جهت مصرف شرب بوده بنابراین نکاتی را که در این مقاله اشاره نموده ایم مخصوص مصرف شرب می باشد که مصارف دیگر را نیز شامل می شود ولی همان طور که قبلا اشاره نمودیم مصارف غیر شرب نیاز به این میزان تصفیه ندارند.

 

گام دوم انتخاب مدل فیزیکی یا ظاهر دستگاه تصفیه آب خانگی

 

نکته دیگری که در انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی یا همان آب شیرین کن های خانگی باید مورد توجه قرار داد فضایی است که برای قرار گرفتن دستگاه انتخاب نموده ایم. اینکه فضای انتخابی ما چه مقدار بوده و آیا در مقابل دید می باشد یا خیر؟ بگذارید طوری دیگر عنوان کنیم که دستگاه تصفیه آب خانگی معمولا در دو مدل کیسی و زیر سینکی تولید و عرضه می شود.

همان طور که از نام آنها معلوم می باشد در دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی محل قرار گرفتن دستگاه تصفیه آب و مخزن آن در زیر سینک ظرفشویی آشپزخانه و خارج دید می باشد ولی در مدل کیسی محل قرار گیری دستگاه مقابل دید می باشد به همین دلیل ظاهر این دو مدل با یکدیگر متفاوت است اما عملکرد آنها یکسان می باشد.

دستگاه تصفیه آب 

 





:: برچسب‌ها: بهترین مارک تصفیه آب خانگی , ویژگی های بهترین دستگاه تصفیه آب , بهترین آب شیرین خانگی , روش انتخاب ت ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: